سی سی

سی سی

سی سی

سی سی

برو به جهنم

 

 

- خب شرو می کنیم ... اسمت چیه ؟

- سی سی وی اس

- این اسمته ؟؟!

- بهم ... می گن .. اینجوری صدام می زنن

- اسم اصلیت چیه ؟

- .... یادم رفته !

- ببین پسر جون ... فکر نکن خیلی زرنگی ... می خوای یادت بیاریم ؟

-شما که همه این سوالارو می دونین .. تو اون پرونده نوشته ...

منم واقعا یادم نمی یاد ...

- می خوای بلند بخونم همه چی یادت بیاد ... ۲۳ تا دزدی کوچیک و بزرگ .

۱۷۶۸ گناه جنسی که از نگاه به حریم شخصی نا محرم گرفته تا ... . ۱۸ مستی

. ۲۳۷۵۴ تا دروغ . ۹۲ تا غیبت .  ۴۳ بار دلشکستن که متاسفانه اسم بابا مامانتم

دیده میشه .۹۲ تا تهمت . ۱۰۲۷ بار ترک نماز بدون نماز های قضا . گناه کوچولو

 هم داری که ........ چرا می خندی ؟!

- هرکدومو که گفتی یاد یه خاطره ای افتادم

- !؟ تو فقط چند سال زندگی کردی و این همه گناه . می دونی حکم چیه ؟

- نه بگو ..

- جهنم . چیزی نمی خوای بگی ؟!

- ... من که مثلا با ۱۷۶۸ تا گناه  دارم می رم جهنم ... کاشکی اون آخر کاری

 هزار و هفتصد و شصت و نهمی رو می کردم ... تحمل نکردنش برام سخت بود

 داشت می رفت بیرون آروم برگشت بهم گفت :

- اون که خیلی دوستش داری هم داره می یاد جهنم ...

- می دونم   ... سعی می کنم نذارم گرمش شه!!  

      کس نمیداند ز من جز اندکی        وز هزاران جرم و بد فعلی یکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد